Pages

Thursday, May 15, 2014

Spin - Mengusung Rindu









Spin - Mengusung Rindu

Intro Am F Am C Am

Am Dm
Dalam hati ini ada nama mu
G C
Nama seorang insan yang aku rindu
Am Dm
Dalam diri ini ada sayang mu
G C
Sayangnya diri mu tidak mengerti

Am Dm
Dalam senyuman ini ada tangisan
G C
Tangisan seorang insan terluka
Am Dm
Dalam jiwa ini ada pilunya
G C
Pilu yang membuat aku menangis
Am
Oh hibanya... ( oh... )

C F
Sayu hati... sayu sekali
G
Melihat engkau berpimpin tangan
C
Dengan sidia
C F
Sakit hati... sakit sekali
G C
Pabila cinta yang aku beri tak dihargai

F C Dm C
Sungguh terhina letih tidak bermaya
F Am G
Rasa terkilan bunga yang ku puja
G C
Kini mekar harum di jambangan orang
F C
Kau yang ku sayang
Dm C
Aku yang gundah

F
Kalau tahu sakit begini
G
Tidak aku bermain cinta
Dm
Kalau tahu siksa begini
G
Tidak aku menyanyangi mu
Dm
Pilu resah di hati ini
F
Mengusung rindu...
Am
Ku tak berdaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...