Pages

Sunday, June 16, 2013

Alleycats - Seribu Bintang



Alleycats -Seribu Bintang


Am
Ingin kupergi jauh darimu
              Dm
Agar kukenal erti rindu ini
   E           Am
Ingin aku menyelami jiwamu
F              E
Agar kukenal dirimu kasih


Am
Ingin aku membenci dirimu
              Dm
Tapi kebencian tiada padaku
     E            Am
Walau apa yang kau sangkakan
 F        E         Am
Aku tetap cinta padamu


Am
Telah lama kuhidup melara
Dm                   E
Telah kugagal dalam bercinta
F                        E
Kini kau datang dengan seribu bintang
Am                      Dm               
Bintang yang dulu sembunyi
B                       E
Bintang yang tiada bererti


Am
Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
               Dm
Aku kan selalu dekat padaku
     E                Am
Tapi jangan kau hanya cuba
F           E          Am
Untuk mempermainkan cintaku


Am
Ingin aku membenci dirimu
              Dm
Tapi kebencian tiada padaku
     E            Am
Walau apa yang kau sangkakan
 F        E         Am
Aku tetap cinta padamu

E                  Am

Jangan permainkan cintaku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...