Pages

Wednesday, May 21, 2014

Jimmy Palikat – Anak Kampung








Jimmy Palikat – Anak Kampung

Intro: A E D A E A
A                                                  E
memang aku ini anak orang miskin
                    E                                  D
tiada apa-apa yg dapatku berikan
                       A                                               E
engkau memang cantik memang tidak padan
                      A                            E
dan tidak sepadan
A                                           E
aku anak kampung tiada pelajaran
                            E                                 D
kuli kuli sahaja memang tidak padan
                         A                                  E
cantik bha kau itu banyak yg tergoda
               A
lagi orang kaya
(Chorus)
D                                        E
tiada keretaku bawa ko jalan-jalan
C#m                                    F#m
rumahku pun teda ada pun bapa punya
D                                  E
apalagi belanja mahu bayar berian
A
kahwin sama kamu
D                                      E
bukannya ku tidak suka sama kamu
C#m                                  F#m
tapi aku takut hidup ko kan sengsara
D
kerana aku cinta
E
aku lepaskan ko sama
A                             E
orang lain
A                                            E
engkau masih muda cantik lagi menawan
E                                         D
janganlah ko cari lelaki macam saya
A
engkau memang cantik
E                                 A
nanti ko menyesal tiadalah guna
(Chorus) & Ulang dari awal sampai habis
E                                 A
nanti ko menyesal tiadalah guna     3x




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...