Pages

Thursday, May 15, 2014

Aris Ariwatan - Cinta Tak Kenal Siapa








Aris Ariwatan - Cinta Tak Kenal Siapa

Em              Em
Tidak salah rasanya
Am            B
Andai ku memuja
B            D
Anggun di wajahmu
C              B
Kerna hati ini dah tertawan
B             Em
Cinta tak kenal siapa
Am           B
Hadir tanpa dipaksa
B              D
Walau berkecai badan
C            B                   Em
Melepaskanmu aku rela berputih tulang

Am
Dan tak sanggup aku lihat
                 Em
Engkau dipimpin oleh insan lain
Am
Dan tak sanggup aku dengar
                  B
Tentang keburukanmu

Em
Hendak ku hampirimu
B
Untukku luahkan semuanya
D A
Sayangnya lidah ku kelu
Am
Apa lagi harus ke perbuat
B
Agar kau mengerti maksud tersirat

Em
Maka terpaksalah aku melepaskan
D                            Em
Apa yang telah tersimpan sekian lama
Em
Aku cinta kamu aku perlukanmu
D                      Em
Untuk mengisi ruang kekosongan
Am
Kau merenung bersahaja
B                   Em
Lalu tersenyum tanda rela

Em
Ke marilah kekasih
B
Tak perlu kau menoleh
D                   A
Aku di depanmu bukanlah bayang
Am
Ku ingin cipta sejarah
B
Sejarah indah denganmu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...