Pages

Friday, July 19, 2013

XPDC – Hidup Bersama





XPDC – Hidup Bersama

Intro – Am G F E

Am
Di tepi pantai yang indah
                               G
Aku duduk seorang diri
F                  E        
Suasana sepi

Am                      
Teringat engkau di waktu malam
                                    G
Wajah mu selalu ku terbayang
F                               E                     
Pada mu wahai sayang

Dm                         Am
Aku meratap meratap merayu
Dm                        E
Pada dewi puspita hatiku

Am
Aku tidak lupa akan janjimu
                                      G
Di waktu pertemuan kita dahulu

F                                      E
Hidup bersama disampingku

Am G F E x2

Dm                                Am
Aku meratap meratap merayu
Dm                             E
Pada dewi puspita hatiku

Am
Aku tidak lupa akan janjimu
                                     G
Di waktu pertemuan kita dahulu

F                                 E
Hidup bersama disampingku

Am G F E


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...