Pages

Friday, July 19, 2013

Amuk – Aku Mahu Pulang





Amuk – Aku Mahu Pulang

Intro : Am-Em-G Am G Am-G-Am

(1)
Am Em  G  Am
Ge-lap ma-lam
         G
pasti terang sang mentari
Am    G    Am
Pasti datang

(2)
Am Em G  Am
Ke-se-sa-tan
         G
Perjalanan rahmat tuhan
Am  G   Am
Menentukan

Am-G-Am

           C             G
Berikan ku masa mencuci dosa
           Dm            Am
Aku kan pulang menebus usia
              C            G
Di musim berlalu sepi memburu
             Dm                Am
Memaksa perindu meruntuhkan nafsu
            G                Am
Dengan khayalan sebuah kehidupan
           F                G
Jarum suntikan menjadi pegangan
            Am-G-Am
Menjadi buruan


Ulang (1) & (2)

               C         G
Terimalah kembali wajah ini
                   Dm          Am
Jangan terus membenci sampai mati
                  C            G
Sedang hari berganti kau mengerti
                  Dm         Am
Sedang masa berganda kau merasa
          G             Am
Aku manusia pelakon cerita
          F               Am
Di pementasan alam ciptaanNya
          G                Am
Bukan sengaja melanggar arahan
            F                G
Kadang terlupa watak dan peranan
          Am-G-Am
Aku manusia



Ulang (1) & (2)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...