Pages

Sunday, June 16, 2013

Alleycats - Layang-Layang Terputus Talinya




Alleycats - Layang-Layang Terputus Talinya

Intro Em Am C Em Am B

Em                          Am
Berarak mendung kelabu
C                          B
Mengekori langkahku
C                     Am
Sepanjang kehidupan
D             G
Penuh dugaan
C        Am          Bm-B
Namun aku tetap aku


[*]
Em                           Am
Kucuba dan terus mencuba
C                B
Mencapai suria
C                        Am
Walau membakar jiwa
D                G
Walau aku dihina
C        Am         Bm-B
Namun aku tetap aku

Em            Am
Derita oh derita
C               Am-Em
Engkau di mana-mana
Am                          C
Walaupun jauh aku lari
Am                      Em
Mahupun berdiam diri
Bm                                 Em
Namun indah mimpi dari realiti
C
Hidupku tanpa arah
                     B
Bagaikan layang-layang
                Em
Terputus talinya 

[interlude] Am B Em Am C B
     C Am D G C B Em

Em             Am
Derita oh derita
C                Am-Em
Engkau di mana-mana
Am                        C
Walaupun jauh aku lari
Am                      Em
Mahupun berdiam diri
Bm                                    Em
Namun indah mimpi dari realiti
C                            B
Tapi pasti suatu hari nanti
E                       Em
Sinar suriakan menjelma


Outro: Em F#m B E Em


Back To [*]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...