Pages

Tuesday, August 27, 2013

Bumiputra Rockers (BPR) – Aku Hanya Serangga





Bumiputra Rockers (BPR) – Aku Hanya Serangga

Am
Mengapa aku
G                              C
Tak dapat melupakanmu
G                   C
Antara perjalanan
E                              Am
Suci menangkap waktu
E                         Am
Membuat aku rindu
E                         Am
Membuat aku rindu...
 
 
Am
Bukannya aku
G                    C
Tewas dalam perjuangan
G               C
Membelai impian
E                 Am
Sebentar tadi aku
E                 Am
Lihat sinar matamu
E                 Am
Lihat sinar matamu...
 

F             G               Am
Meronai garis-garis kesetiaan
F          G
Semakin kelam
            E
Dan amat panjang
       Dm                                     Am
Bagaimana aku hendak melupakanmu
          Dm                   C
Dalam keheningan pagi
                E
Sering bertemu...
 

F                   G                 Am
Untuk esok biarlah ia berlalu
F                   G              E
Lantas membuang mata fikirku
           Dm                                      Am
Dan kenangan begitu payah melupakanmu
     Dm
Mungkin untuk
    C          E
Selama-lamanya...
 

Am
Gantilah aku
G                   C
Pengingat yang setia
G                    C
Setelah aku tahu
E                 Am
Aku hanya serangga
E                 Am
Di taman belantara
E                 Am
Di taman belantara...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...