Pages

Thursday, August 22, 2013

Ainan Tasneem - Aku Suka Dia





Ainan Tasneem - Aku Suka Dia

Standard Tuning: Capo On 1

Intro: D A Em G

D                      A
Aku lihat dia di sana
                                Em
Aku ingin mendekatinya
                                     G
Aku cuba mengampirinya
                              D
Lalu aku menyapa dia

D                           A
Dia pun membuka bicara
                                        Em
Dan aku mulai mengenalnya
                                     G
Kita mulai bermain mata
                                        D
Mula timbul rasa bahagia

Chorus :
D           A                  Em
Bila dia, mendekati diriku,
G                  D
Hatiku rasa sesuatu
D            A                 Em
Bila dia, senyum pada diriku
G                        D
Hatiku rasa tak menentu

D A Em G
Oooo…

D                         A
Kekadang hati ku bertanya
                                    Em
Adakah dia dah berpunya
                                 G
Kerana diriku berasa
                                D
Aku jatuh hati padanya


D                   A
Aku ingin memilikinya
                              Em
Aku ingin menjaga dia
                                 G
Aku ingin mencinta dia
                                        D
Aku ingin hidup dengannya

Chorus:

D                           A                          Em
Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
G                                 D
Untuk meluahkan rasa
D                          A                       Em
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
G                                  D
Menunggu cinta darinya

D A Em G
Oooo…

Bridge :
D               A               Em
Ku terima satu nota..darimu..
G                                        D
Yang tertulis 'Aku suka kamu'

Back To Chorus

D                    A                       Em
Akhirnya kini, ku kan mampu ceria
G                           D
Diriku sangat gembira
D                   A                     Em
Akhirnya kini, aku mulai bahagia,
G                            D
Menerima cinta darinya..

D A Em
Owh owh...

G             D

Aku suka dia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...