Pages

Wednesday, September 4, 2013

Febians - Penantian





Febians - Penantian

C               F
   Aku yang masih di sini
          Dm           G
   Bertemankan rindu dalam sepi
C                 F
   Aku yang setia menanti
            Dm             G
   Menunggu jawapan yang belum pasti
           Am       Em
   Akan ku temui bilakah
     F          G
   Direstui nanti

C                F
   Aku yang kian sendiri
         Dm        G
   Bertemankan bayangan diri
C                   F
   Aku yang masih lagi mencari
           D            G
   Menatap gambaran lukisan hati
           Am         Em
   Yang engkau beri tika mula
    F      G    C
   Aku kenali dulu

G                          C
   Pernantian suatu penyiksaan
         F             G    C
   Dalam kebuntuan sebuah kesampaian
G                 C
   Diulit sepi yang mencengkam
        F             G
   Bagaikan pungguk merindukan
   C           Am
   Bulan purnama
        F          G      C
   Indahnya nun jauh di sana

C                 F
   Cintaku beraja di hati
         Dm         G
   Tiada istilah tandus lagi
C                     F
   Hanya takdir yang akan merestui
          Dm        G
   Pertemuan perpisahan ini

        Am        Em
   Kita berdoa bersama
    F             G    C

   Agar bertemu kita semula

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...