Pages

Friday, November 28, 2014

Radja - Tulus








Radja - Tulus
  

Intro : C Am F G  2X


   C                     Am
   Kekasih aku tak mengerti
   F                    G
   Apa yang ada didalam hatimu
   Dm                          G
   Kau diam kau tersenyum pada aku
       G
   Disaat aku salah



   C                      Am  
   Jangan pernah dustai hati
   F                        G
   Bila dirimu sudah tak cinta lagi
   Dm                    G
   Percuma bila terus bersama
        G
   Pastikan terpisah
  


              C              Am
   Tuluskan hatimu mencintai aku
            Dm               G
   Bila aku pernah menyakiti hatimu
            Em           F
   Maafkan aku, lupakan aku
              Fm
   Bila itu maumu



                C            Am  
   Tuluskah hatimu mencintai aku
            Dm               G
   Bila aku pernah melakukan salah
            Em            F
   Maafkan aku lupakanlah aku
                    Fm            C
   Namun jangan tinggalkan cintaku
  
  

                C            Am  
   Tuluskah hatimu mencintai aku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...