Pages

Tuesday, June 3, 2014

Kristal - Suatu Kenangan








Kristal - Suatu Kenangan

Am                           Dm
Berarak mendung awannya kelabu
G                                C
Menambah resah luka dihatimu
F                             Dm
Kesepian malam seakan mengerti
E
Cinta yang dalam kehampaan

Am                                 Dm
Mungkin kau dan aku terlalu berbeza
G                         C
Cintamu dihati hanya sandiwara
F                           Dm
Kata dan janjimu mudah kau persia
E
Di balik senyum aku sengsara

Am                  Dm
Pernah jua aku nan mencoba
G                        C
Melupakan kenangan kita bersama
F                     Dm
Namun aku tiada terdaya
E
Melonggar mu terpinggir ku dari ingatanmu

Am                  Dm
Makin lama makin ku mencoba
G                       C
Semakin rindu datang nan melanda
F                    Dm
Kasihmu ke mana hilang arahnya
E
Kini cinta, cinta lumpuh dan tak bermaya

C                            G
berikanlah aku kepastian
Dm                               Am
Agar dapat kuteruskan perjalanan
C                             G
Kepadamu tuhan aku harapkan
Dm                  Am
Berikanlah aku kekuatan




Am                  Dm
Pernah jua aku nan mencoba
G                        C
Melupakan kenangan kita bersama
F                     Dm
Namun aku tiada terdaya
E
Melonggar mu terpinggir ku dari ingatanmu

Am                  Dm
Makin lama makin ku mencoba
G                       C
Semakin rindu datang nan melanda
F                    Dm
Kasihmu ke mana hilang arahnya
E
Kini cinta, cinta lumpuh dan tak bermaya

C                            G
berikanlah aku kepastian
Dm                               Am
Agar dapat kuteruskan perjalanan
C                             G
Kepadamu tuhan aku harapkan
Dm                  Am
Berikanlah aku kekuatan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...